BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 28 April 2012

exam

FAIL grrr --' risau sangat nieehhh >,<, . aku ckp dengan MI hmm MI cakap dia pulak yang risau sebab mak aku mimpi macam tuhh biyy takut :( ohh yah btw , aku dah baik dengan dia yang pasal semalam tuh bukan dia bagi budak tuh yang rampas fon tuh dari dia then budak tuh masuk bilik kunci pintu jahat dohh -,- nasib baik ae ekin dia memang sentiasa menjadi penyelamat negara aku xD . gahhhh tak sbr nak pergi sekolah bukan nak amek result cuma nk jumpa MI je hahahaha result tuh aku rasa mcm tak nak amek je -,- kenapa lah mesti ada dugaan yang mcm ni hah ? naik sekolah teros tak boleh ke ? result tuh simpan je tak penting pon hahaha -..- okayy bukan sebab tuh je aku rindu nak lepak gelak-2 dengan kawan-2 aku ekin,peah,atin,era semua semua lahh ! yelahh maybe tuh last dapat lepak sesama almaklumlah semua nak blahh sekolah lain ada yang rela ada yang kene paksa yang aku ni masih di awang awangan lagi muehehehe xD kalau boleh jangan lah semua pindah kan bagus kalau semua stay sekolah tuh sampai form 5 . grrr ape-2 pun aku tetap doakan korang tak jadi pindah sekolah AMIN :) kayy aku memang kawan yang baik kannn haha minta-2 lah Allah makbulkan doa aku ni hahhhh hihi . okayy lah dah banyak sangat aku bebel ni cehh banyak lah sangta haha okayy lah bhoiii . :DD

No comments:

Post a Comment